1000 tankar.

hjärnan går på högvarv känns det som, har så mycket tankar och funderingar över allt och ingenting. Sommaren som kommer, det närmasta året. vad händer egentligen. vet fan ingenting längre. jag vill inte inse att det som har hänt faktiskt händer. Känner mig trött och totalt vilsen i mig själv. Har en jobbig känsla inom mig. Vill förneka det som händer.. Allting skrämmer mig till tusen och jag vet inte vad jag ska göra, är totalt okoncentrerad och ingenting funkar längre. Det svider i mig att man inte kan göra någonting. Försöker glömma allting för en stund och bara tänka nu i tiden, inte tänka på framtiden. Inte låta tankarna snurra som en karusell. Bara tänka och se positivt på allting och inte låta mig stoppas.

 

// S


Kommentarer
Postat av: kristina

Inget kommer nånsin att kunna stoppa dig

2011-05-01 @ 01:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0