förlåååt.

Känner mig sämst som inte har bloggat på över en vecka. Men förra veckan var rent ut sagt ett helvete. Var på allmänt dåligt humör och något så less. iallafall kan ju berätta lite om vad jag har gjort förra veckan, onsdag gick jag till sjukhuset och mötte olivia och fikade med henne och var där en timma tills mamma kom och hämtade oss, sen hem till lägenheten och mötte upp pappa. Vi åkte ner på stan och gick och åt mat. Fick även nya skor av han. världens bästa pappa. Torsdag kan vi bara säga att jag var på något så jävulskt dåligt humör och mådde almänt dåligt.. Klev upp halv 6 på fredag och gick ut och sprang. Sen kom mamma och pappa till stan och vi åkte ut till flygplatsen för dom jävlarna skulle ju till florens över helgen med dahl.. inte ett dugg avundsjuk nej då..

Sen åkte jag hem till Hammarstrand och när jag kom hem så gick jag med hundarna en långsväng bara för att tänka, så himla skönt att bara gå och tänka. Sen tog jag och monica en fika på brödbiten som vi alltid gör på fredagar. Efter det åkte jag hem och gjorde mig midda, lisa skulle äta räknågonting, minns inte vad det heter. Sen gick jag till olivia och var där en stund med hon och oscar. prata allmänt skit bara, sen kom monica och hämtade oss och vi följde med henne till kälarne en sväng, sen hem till hammarn igen och där snurrade vi på ett bra tag. sen hakade vi på J & R till B och var där från typ halv 11 och frammåt. Drack lite vin och surra på. trevligt. Efter ett tag så tänkte jag att jag skulle börja dra mig hemöver och började gå hem till mig, han upp till korsningen i pålgård och då insåg jag att jag inte var så trött, jag var snarare arg och besviken, så jag knatade ner dit igen och satt där till typ 2. sen skjutsade vi hem J & R till kälarne, jag stensomnade i bilen och helt plötsligt när jag vaknade så var vi i stugun och skulle hämta hem monkans pojk. Sov i stort sätt hela vägen. Hemma vid 3.

klev upp halv 7 på lördagen och var ute och sprang. sen åkte jag till stallet runt 8 för det var hopptävling. Allting flöt på bra och alla var så duktiga både funktionärer och dom som tävlade. Kom hem runt 2. Sen sov jag en stund. åt midda och gick med hundarna, sen bort till Daniel och Caroline och hämtade skavsårsplåster. Efter det så åkte vi upp till hellströms och var där hela kvällen och kikade först på körslaget och sen rosa pantern och efter det så såg vi någon film som jag inte ens minnns vad den heter, bra var den iallafall.



Söndag tänkte jag att jag skulle ta en riktigt sovmorgon, men det sket ju sig iomed att kattfan jama tills man kliver upp.. tog det mest lugnt hela dagen, tvättade lite och städade. Sen runt 4 åkte ja och lisa upp till morfar och åt middag där. Hem och somna på soffan innan vi åkte till stan igen.

Måndag. Klev upp tidigt så jag kunde skriva klart mitt tal som jag skulle göra på svenskalektionen. Det var nationella muntliga. Över min förväntan så gick det fruktansvärt bra. hehe ^^ Efter det så gick jag hem till malin och vid drack te och åt wienebröd i solen. Sen hem och laga middag och sen kom J och vi åkte ut på flygplatsen och hämtade mamma och pappa :). Efter det så åkte jag till emma och vi kikade på film och tod det lugnt.

Tisdag. Vaknade halv 6 och drog på mig träningskläderna och ut och sprang i 45 min. Underbart! Efter det så duschade jag och åt frukost. Sen gick jag till skolan och hade utvecklingssamtal. sen MUM och mentor, sen slutade jag, satt på körskolan och pluggade teori och hade körlektion. Sen hem och tränade yttligare en gång i brist på ingenting att göra. Sen sov jag och städade lägenheten. Efter det så tog jag en promenad och mötte upp emma och vi drog på max och bara satt där och snacka skit, Sen blev det lite bilåkning en liten sväng bara, slocknade som en klubbad säl i sängen så fort jag kom innanför dörren.



// S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0