fredag.

Lovet har gått så otroligt fort. känns som om man skulle behöva längre lov.. men inte länge kvar till sommaren.

Idag vaknade jag runt 8 och då tog jag alla hundar på en promenad och sen åkte jag och frida till stallet och tog ut fröken roos hästar på en skritttur. Härlig häst hon har. Det var ju trots två månader sen jag red sist så det var roligt att sitta på hästryggen igen.

Efter det så åkte jag hem och duschade och sen ner på byn och gick med mamma på jensens och köpte mig ett par jeans och skjorta. eller ja mamma betalade, tack mor! sen gick jag till monica och vi fixade lite ärenden på byn och sen drog vi till hellströms och drack kaffe. sedan hem och då somnade jag på soffan hehe sen började jag med maten och nu blir det väl att äta snart.



/s.

Kommentarer
Postat av: FRU Roos...=)

Äntligen har jag hittat din blogg!

Nu ska jag försöka läsa här då och då=)

2011-04-30 @ 20:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0