Glad påsk!

God morgon och glad påsk på er!

under den senaste veckan så har jag haft fullt upp med både plugg och annat. Har iallafall påsklov nu. Äntligen!
igår var det ju långfredag och vanligtvis så har vi alltid varit till bräcke varenda år så länge jag kan minnas.  men iår så valde vi att inte åka dit utan att vara uppe i rörsjön. så igår var vi uppe i rörsjön hela dagen och hade det trevligt, Skönt att komma bort ibland.

Idag så har jag inte gjort så mycket, vakna runt 12 och kika en sväng på byn, sen nu sitter jag här och väntar på monica som ska bli klar med sina fakenaglar, hehe senare blir det till att smälla igång grillen och grilla och äta potatisgratäng och till det blir det ett glas vitt! mums! sen blir det till att dra sig till hotellet :)

Skriver mera sen.

/ S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0