Helgen

I helgen så har jag inte gjort speciellt mycket. Vare förkyld och bara ute och ränt fram och tillbaka och även vare ute med hundarna en sväng och gått ut och gått med malin och anna.

Igår(måndag) så var jag ledig så jag åkte in till stan med halv sjubussen, förstod inte varför men det blev så iallafall, och sen så gick jag på körskolan en sväng, sen runt 10 halv 11 kom malin och vi drog ner på stan och hon käkade på gauter, sen drog hon vidare upp på pc och jag mötte upp pernilla och vi gick och drack kaffe på törners och sen in på phonehouse med min mobil.. Sen tog vi bussen till lungvik och var ute och gick där en sväng. Sen in till stan och upp till malin och väntade på henne tills hon skulle komma dit, vi skulle käka midda och plugga, men det slutade med att jag somnade och pernilla satt vid datorn. Efter 1½ timma kom hon och då blev det någon grönsakspaj till middag, Asgott! Efter det plugga vi lite, sen slutade det med att malin somnade och även jag och pernilla drog hem, vi är ju inte direkt så social när vi bara sover hehe. vaknade väl runt 7 och då lånade ja mallans platttång och platta håret, sen gick jag hem till lägenheten och kikade på OTH, underbara serie.

Vaknade imorse av alarmet som var ställt på 05.15, då klev ja upp och drog på mig träningskläderna och var ute och sprang en sväng, superhärligt att komma upp i tid på morgonen och träna, då kan man göra annat istället senare under dagen. Kom hem runt kvart över 6 så då duschade jag och gjorde frukost, kaffe och ägg. sen somnade jag en halvtimma hehe, runt 8 gick jag till skolan och nu sitter jag här och håller på med att bygga en hemsida, värsta lektionen på hela veckan.. sen äre bara mentor och efter det drar jag ner på stan en sväng till mamma och sen hem och plugga.


// S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0