Onsdag 13 april.

Min morgon började med att mobilen ringde halv 6 och jag kände mig som en zombie. Men jag tog mig upp och drog på mig träningskläderna och drog ut och sprang i 45-50 minuter. Hemma till kvart i sju och då tog jag en riktigt långdusch och åt sedan frukost, äggmacka och te. supergott. Sen tog jag det lite lugnt innan jag gick mot skolan, hade ju sovmorgon idag. började 10 med idrott fast vi skulle gå igenom nånting och provade på lite olika grejor. Efter idrotten så gick jag ner till mammas jobb och hämtade henne för vi skulle käka på plaza, Tack för luchen mamma, du är bäst. Kvart över 1 så började nästa lektion och då har vi graf nu.. slutar 5..



Saknar världens finaste plur. Hoppas du har det bra. ♥

// S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0