påsklov.

Som rubriken lyder så har jag äntligen påsklov nu. så himla skönt, är riktigt skolless.
I lördags så var det ju hotellet som gällde, vi förkrökade hos mig med massa godis och vin,öl,grogg och massa annat smarrigt. spelade ölspelet tror ja det heter, allmänt trevligt. sen runt halv 11 drog vi neröver mot hotellet och där är det alltid lika trevligt =). Dansade och drack och minglade. Sen närmare 1 så kände jag att jag hade fått i mig lite för mycket, men det gick bra, hehe

igår så var det en allmänt bakis dag. mådde skit hela dagen och var med monica och vi bara gled runt och myste i solen, sen var jag bjuden på middag. grillat! Underbart gott. sen åkte vi bara bil runt och hälsade på folk!

Idag så klev jag upp runt halv 9 och ja och pappa åkte ner på firman och tvättade av racern. Sen hem och då var jag så snäll och städade mammas bil invändigt och så. skitigare bil får man ju leta efter.... Sen ringde kusin och frågade om jag ville städa hans bil och jag var snäll och gjorde det. Sen blev jag även bjuden på mat. gott gott.
Nu sitter jag här och håller på att somnar känns det som.

/s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0