tisdag.

dagen började med att jag var ute och sprang en sväng och sen var jag och kusin ute och gick. en runda. Efter det så kom jag hem och då rev ja upp syster ur sängen som bara ligger och sover om dagarna, dagens tonåringar... sen så kom gick vi bort till kusin och sen så åkte vi ner på byn och mötte upp mamma, vi drog på på lotties och åt lunch, Sen hem och fixade några bilder till morfar, efter det så tog jag cykeln ner på byn igen bort till malin, och vi var på TKH och skrev ut bilderna sen vidare till mamma. sen bort till monica och vi satt och snackade skit ett litet tag, sen cyklade jag och malin hem till mig, upp för hela jävla pålgårdsbacken. helt slut när man kom hem hehe.

Sen började jag med middagen och sen kom mor hem och tog över hehe. Efter middagen så åkte vi till älven och spelade volleyboll ett tag. När vi spelat klart så åkte vi på time en sväng och sedan hem och kusin följde med och vi drack te och läste tidningen. Nu sitter jag här och kollar på desperet.

/s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0