3 dagar.

Efter 9 veckor av jobb så har jag äntligen fått sommarlov. Jobbade som sagt min sista dag i dag på björkhammar, och det gick bra. Efter jag slutat att jobba åkte jag hem och gick en sväng med hundarna i skogen, sen somnade ja på sängen med datorn i knät.
Runt 1 så var jag iväg och solade en snabbis, sen plockade ja upp monica och ellinor, karro och vi var och fikade på brödbiten och gick till mamma och checkade av det sista inför resan på måndag.
Nu närmar det sig iallafall, tre dagar kvar sen drar vi!

Kommentarer
Postat av: william

fin header:D'



Vad tycker du om mina Cykelbilder:D?

2011-08-12 @ 19:20:38
URL: http://cookieboy.blogg.se/
Postat av: Monkan

SNARRTT!!

2011-08-13 @ 16:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0