lite tidsfördriv.

att min senaste kram var: väldigt behövlig.
jag trodde aldrig att: det skulle bli som det blev.
jag lyssnar på: musik
jag pratar: 24/7
jag tycker om: mina vänner, familjen.
jag avskyr när folk: sviker.
min bästa vän är: mina närmsta.
kärlek är: underbart,
bästa tiden i mitt liv var: jag är nog i den då.
om jag fick välja en sak i hela världen skulle de vara: det är mycket man vill.
jag är: omtänksam.
när jag borstar tänderna: sjunger jag
när jag lagar mat: ja om ja nu gör det så går det åt pipsvängen.
de sexigaste yrket är: haha brandmän,
jag är rädd för: alldeles för mycket.
den värsta känslan är: besvikelse
den bästa känslan är: när allt går bra.
jag är bäst på: att vara jag
jag är sämst på: att säga nej.
om jag skulle vara ett djur skulle jag vara: bra fråga
jag kommer alltid att vara: mig själv.
det finaste som finns är: kärlek
i sommar: har jag haft det bra.
sist jag verkligen grät var: igår.
jag kan: mycket
jag kan inte: säga nej.
när jag vill tänka: är jag för mig själv.
min mobil är: beroendeframkallande.
när jag vaknar på morgonen: vill jag veta vad klockan är
innan jag går och lägger mig: tänker jag.
just nu tänker jag på: dig.
bebisar är: söta
idag har jag: inte gjort speciellt mycket.
ikväll ska jag: köra bil.
imorgon kommer jag: packa till förbannelse.
jag vill verkligen: inte att saker ska vara som det är nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0