Söndag.

Igår hade jag inte mycket tid till att blogga, iallafall så igårkväll så hade jag lovat att jag att vara chafför hela kvällen/natten. Kom hem runt halv 5.
Idag så vaknade jag runt halv 11 och åt frukost. Sen for jag ner på hammarn och plockade upp malin och var till Monica en sväng, men hon var inte hemma. Sen så for vi hem till mig och vi bytte om till ridkläder och gick bort till stallet och gjorde iordning hästarna. Det blev en riktigt långtur idag, vi tog skoterspåret längs älven och över bron sen red vi på en grusväg som leder upp till slalombacken och sen genade vi ner vid hotellet och tog skoterspåret hem. Det var väldigt mysigt och hästarna skötte sig fint, och jag och malin fick mycket pratat, en massa skit. Underbar ridtur!
sötponny! <3
världens bästa båda två! <3
smågrisarna!
bästa vän! <3
Sen köpte vi sallad och åkte till Monica och käkade, efter det åkte ja hem och sov i två timmar och sen började jag att packa hehe.
Ikväll har vi spelat volleyboll och sen kom Jonas och John förbi en sväng på fika. Och jag har även packat klart det sista. Så nu är jag äntligen klar. Nu är ja redo för att åka till spanien imorgon!
Snart bär det av.
//s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0