göteborg

ojojoj här har det inte blivit mycket bloggandet på ett tag. Men det blir så när man inte har tid eller ork till det. iallafall den senaste veckan har bara rullat på som vanligt.
Kan börja med att berätta att i fredags så åkte jag, farbror ecke, faster ingalill och kusin olivia ner till göteborg då min kusin hanna fyller 40 och hon skulle ha kalas på lördagen. men i fredags så kom vi fram till göteborg runt klockan 7 och då tog vi spårvagnen till vårat hotell och checkade in där. efter det så skulle vi möta upp kusin hanna och lena och resten av släkten. vi gick på en fin resturange och åt. vi hade jättetrevligt.
sen igår(lördag) så vaknade vi runt halv 9 och åt frukost och efter det tog vi spårvagnen till nordstan och gick där och tittade lite, köpte bara ett armband, hittade inte så mycket mera. vi gick även och åt på olles och sen runt klockan halv 2. och sen s vilade vi oss och började göra oss i ordning för kalaset.  vi åkte in till göteborg och gick ombord på en båt där kalaset skulle hållas. och det var verkligen jättetrevligt och bra mat och gott vin, sen så forsatte det till klockan 2 och då rörde jag och kusin olivia och johan hem till hotellet.
imorse närr jag vaknade så mådde jag rellativt bra, men nu när jag sitter på tåget så börjar ja mp lite illa.. första gången jag dricker alkohol på 4 månader.. haha
vi kommer väl fram till sundsvall runt klockan 6.
Kram s

Kommentarer
Postat av: Martina Amrén

Vilken fin bild Sofia! :)

2011-12-04 @ 12:10:49
URL: http://mmartinamren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0