24 mars

blev inte mycket skrivet igår. hade varken tid eller ork, hehe. iallafall igår kväll var jag med malin och vi åkte ut till lungvik och hälsade på pernilla, drack te och fikade kladdkaka och snackade skit bara. trevlig trevlig. sen åkte vi hem till mig och gick ifrån mig till malin i blåsten. vi chilla framför tv och klockan blev närmare halv 11 då blev ja hämtat och vi åkte bara runt och kikade lite, sen kom ja hem och däckade på en gång.

Idag vaknade jag av att jag tokblödde näsblod, sprang till toan och stod ver handfatet sidådär 45 minuter. Sen slutade det. somnade om en stund vaknade igen vid 9 och då blödde jag igenm fast denna gång tog det inte lika lång tid. bara en halvtimme. det bara värker i näsan och svider.. sen nu hände det tredje gången, börjar bli otroligt less.. så få se hur denna dag slutar.

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0