Dag 1 – Ett nyligen taget foto på dig och 10 intressanta fakta om dig själv.



1.jag är väldigt glad som person och omtänksam.
2.Jag har kommit in i en fas då ja bara vill träna,träna,träna.
3.Förut levde jag för hästarna, men sedan phillur gick bort har jag tappat intresset lite, jag finner nästan ingen ork till att åka till stallet, det är smärtsamt att se alla andra ha sina hästar och pyssla med dom. Men till sommaren så hoppas jag att loisan kommer.♥
4.Jag är en person som hatar att sitta stilla, jag har många gärn i elden hela tiden. Nya ideér hela tiden.
5.Jag är en sån person som ofta fixar åt andra och donar och har mig, men ändå får jag nästan ingenting tillbaka, jag är för snäll helt enkelt.
6.Jag älskar min
hembygd. Men det är inge fel på östersund heller. när jag har tagit studenten så skulle jag kunna tänka mig att bo kvar ändå om jag har ett bra jobb.
7.Jag har världens bästa familj,släkt och vänner.
8.Jag bryr mig väldigt mycket om mina vänner och släkt.
9.Just nu längtar jag superdupermycket till sommaren, för då ska jag och några brudar åka till spanien!
10.Jag är så otroligt less på det mesta förtillfälle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0