har tagit mig i kragen och återställde bloggen.

Tog och återställde min blogg som jag hade för sisådär två år sedan när jag gick på IV.  Som ni ser så finns det en del gamla inlägg som jag skrev då. Men dom får vara kvar, Orkar inte ta bort dom. Designen kommer att ändras så småningom när jag har tagit mig i kragen och gjort en ny header. Det jag mest kommer att skriva om är nog min vardag och träning och lite ta varje. Ska försöka uppdatera så ofta ja orkar.
Kan ju börja med att berätta vad jag  har gjort idag.

Fick reda på igår kväll att jag var ledig idag. Så jag vaknade runt 9 och drog på mig träningskläderna och gick ut och gick i det fina vädret. gick kanske 45 minuter, väl hemma så åt jag frukost, ett kokt ägg och te. efter det drog jag till gymmet och tränade en halvtimma, sedan ner på stan och var på körskolan, sen mötte ja Louise och vi gick och fikade. efter det blev jag dränkt med en massa smutsvatten av en statsbuss.. dyngsur som jag blev springer jag den lilla biten bort till bussterminalen och in i bussen, betalar och sen fick då bussgubben reda på att han levde. drog hem och sov en stund. hehe sen sisådär två timmar senare så har ja storstädat lägenheten och varit och pantat. Sedan har jag bara tagit det lugnt.
Ni blir det till att dejta kudden. Blir en tidig morgon imorgon.

// S



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Wihooo, Bra Sofia ! :)

2011-03-22 @ 08:45:37
URL: http://pwasell.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Sv: Ja jag kommer till stan ikväll juuh! :)

2011-03-22 @ 09:54:19
URL: http://pwasell.blogg.se/
Postat av: M.

Bra att du ha hitta tebax hit ;)

2011-03-22 @ 09:54:51
URL: http://monkisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0