onsdag.

I helgen så har jag varken haft tid eller ork till att blogga, då jag i stort sätt kört bil hela helgen.

Iallafall så i lördags så vaknade jag runt halv 8 och klev upp och gick ut i farfars och började städa lite. sen upp till ammer och byggde bana inför söndagen då det var ponnytävlingar.
 sen städade jag morbrors bil och efter det käkade jag och sov en stund. allmänt tråkigt att veta, sen så var jag ute och for i stort sätt hela kvällen. kom hem runt halv 2.

söndag så klev jag upp runt 7 och käkade frukost, sen bar det iväg till ammer och jobbade där hela dagen på banan, det gick jättebra för klubbryttarna iallafall :)

Sen i veckan så har jag inte gjort så mycket varit allmänt sjuk och seg..
idag så har jag varit med kusin en sväng och kollat på en lägenhet och sen så var vi och fikade på mammas jobb och nu sitter jag här och ska ha textlektion.

/s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0