tidsfördriv

Jag har insett att min senaste kyss: var ett misstag.

Jag har insett att: jag håller på att bryta ihop snart. har 1000 grejor som ska göras.

Jag har lärt mig: att se vilka som är mina riktiga vänner är.

Jag lyssnar på: musik

Jag pratar: alldeles fö mycket.

Jag tycker om: min familj.

Jag avskyr när folk: sviker

Min bästa vän är: hon som funnits där sen man var liten

Min första bästa vän heter: Monica Danielsson.

Kärlek är: man kan visa kärlek på många sätt, till ett djur,vän,pojk/flickvän.

Bästa tiden i mitt liv var: många tillfällen. men en av dom bästa stunderna var när min familj och släkten var till spanien.

Om jag fick göra en sak i hela världen: vinna sjuhelvetes massa pengar.

När jag borstar tänderna: sjunger jag.

När jag lagar mat: lagar jag mat.

Jag tänder på: grrrrrrrrrrrrrrr.

Jag är rädd för: döden.

Den värsta känslan är: hat

Den bästa känslan är: lycka.

Jag är bäst på: att alltid klanta mig ;)

Jag är sämst på: att vara sur.

Jag kommer alltid vara: Mig själv

Det finaste som finns är: lyckliga stunder.

I sommar: ska jag jobba.

Sist jag verkligen grät var: igår.

Jag kan: vara riktigt glad.

Jag kan inte: vara sur så länge.

När jag vill tänka går jag: ut och går.

Min mobiltelefon är: mitt liv.

När jag vaknar på morgonen: kollar jag på klockan och ställer fram alarmet.

Innan jag går och lägger mig: så tänker jag vad ajg ska göra nästa dag.

Just nu tänker jag på: att jag måste gå bort på gårn och ta hand om hästhagen.

Bebisar är: det sötaste som finns.

Idag har jag: sovit.

Ikväll ska jag: åka till stan......

Imorgon kommer jag: att träna.

Jag vill verkligen: en sak.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0