9 månader sen.


idag är det den 9 november och då är det exakt 9 månader sen min fina phillur gick vidare.jag minns det så väl när jag ledde ut han på stallplanen och jag kramade om han en sista gång och pussade på han, han var så lugn och jag var med hela vägen, jag kollade han i ögonen och han kollade tillbaka med en lugn blick, sen frågade han som skulle göra det hela om jag var redo och det var vi, han kollade på mig och han var så cool och hans blick. sen sa det poff och mitt hjärta låg där så stilla och han såg så fridfull ut. jag vet att du har det bra världens finaste, men det är en saknad varje dag. du fattas. Älskade phillur! <3

1991-2011.







Vila i frid! <3
Kram S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0