helg

äntligen helg! har inte hunnit bloggat då jag inte har suttit så mycket vid datorn dom senaste dagarna, iallafall så i onsdags så var det skola som vanlig och efter skolan så städade jag och fixade in i lägenheten, för vi skulle ha klassfest och vi skulle förkröka hos mig, så nästan hela klassen var där alltså 21 stycken är vi i klassen fast alla var inte där och jag bor på 24.. haha men det gick bra och jag tror alla hade trevligt, och sen runt halv 12 så rörde vi oss ner mot olerys och festade och dansade.
På torsdagmorgon så vaknade jag runt klockan 8 av ett sms att lt skulle komma och fota oss klockan två... och vi var ledig men ja tog mig ändå iväg till skolan runt 2 och blev fotat. sen så var jag och tränade och runt hav 8 gick ja te emma och vi såg på desperet.
Sen idag så har jag varit i skolan i en timme, och sen plockade helena upp mig och jag skulle ta hennes bil till hammarn för viktor skulle ha med katterna. och när jag kom hem till byn så åkte jag monica och anna och fika på brödbiten. trevligt. sen ikväll kom malin och olivia och vi tränade nere i källaren. kommer vara helt död imorgon.. känner hur träningsvärken är på väg. sen såhar ajg städat bilen hela kvällen, utvändigt och invändigt och hängt med emma en sväng och nu ligger jag ute i farfars och försöker få upp nån värme i stugan med det går segt...
Kram s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0