höstlov.

snart har detta höstlov gått, mitt sista höstlov. känns jäkligt bra att säga det. snart studenten haha nej då ett bra tag kvar.
under veckan som har varit så har jag mest jobbat och umgåts med kompisar. inte så mycket mer att skriva om egentligen. veckan har iallafall varit bra och det har varit skönt att få jobbat lite, lite extra pengar är aldrig fel.
Jag och monica har även tränat stenhårt varje dag..
I fredags så var det utggång som gällde för hela slanten, då det ordnades av hotellet här i hammarstrand och det är inte ofta, så vi förkrökade lite hos monica sen for jag och hämtade massa folk och hamnade lite här och var. var ju som sagt nykter och körde. hade ändå en rolig kväll men vännerna. man ska vara glad att man har så fina vänner och att man inser vilka som är det och inte är ens vänner.. Körde hem gäng efter gäng, haha tror den ena var klenare efter den andra.
Igår så sov jag ganska så länge och tog det mest lugnt, var bort till daniel och caroline och tyra och satt där en stund, sen hem och somnade om och stensov i två timmar. frammåt kvällen så körde jag monica och erik till stugun och sen när jag kom därifrån så åkte jag och mamma upp till kristina och drack te och kikade på tv.
Idag så har jag inte hunnit göra så mycket, varit ute och gått i skogen med bra musik i öronen tidigt imorse och sen gick jag in till stora huset och väckte mamma och fisen och lisa.. nu sitter jag här och ska strax åka ner på byn och handla åt kusin daniel.
ma råkes..
kram S
nu har även louise åkt hem till indal :( <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0