måndag.

Vaknade idag halv 7 och kunde verkligen inte somna om och jag började 10. jätteskönt, ikke, men klev upp och duschade och mixtrade på i lägenheten, runt halv 10 så gick jag till skolan och vi hade psykologi första timmen, segt som vanligt, sen vare lunch och jag satt vid datan och skrev klart en uppgift. Sedan så hade jag historia och vi blev indelade i grupper och skulle skriva om antiken och kristendomen, och sen hade vi redovisning, gick bra, tur det.
Efter skolan gick jag hem till lägenheten och drog på mig träningskläderna och drog ut och sprang i 45 minuter och sedan så pluggade jag historia i två timmar.. Runt halv 8 kom pappa in och vi for på ica maxi och handlade lite grejor, sen så har han satt upp hyllorna och spegeln och lampan i lägenheten, så nu känns det som om allting är på plats, lite mer hemtrevligt. Nu ska ja ta och klappa igen datorn och äta en tallrik med fil och dricka en kopp te och umgås med paps.
Kram S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0