stan igen.

har haft en ganska lugn och skön helg, i fredags så var jag ju ledig och då så gjorde inte jag så värst mycket på dan, eller ja klippte mig och sen uträttade några ärenden, sen på kvällen var jag med malin, karro och ellinor ett tag och var borta på ragunda och vi satt och snackade massa skit. trevligt! alltför länge sen vi umgicks alla 4. sen åkte jag lite bil med emma och monica. kom hem runt 1 och slog på en film och somnade.
Vaknade klockan 8 på lördagen av att morsan började skrapa trappen.. det var den sovmorgonen, sen hade jag och emma bestämt att vi skulle ut och rida, så vi åkte upp till krokvåg där lotus står numera och bortstade och fixade allting, var ute ca en timme, sen så under lördagkvällen så var jag med emma och vi flängde runt hit och dit, sen en sväng ner till kälarne och hälsade rasmus och comp. sen vidare hem, släppte av emma och jag for vidare till monica och vi såg på film.
idag så har jag varit ute och gått och fixat lite hemma, varit till mormor och morfar och firat farsdag. Grattis världens bästa pappa! sen så runt halv 9 bar det av till stan och när ja kom till lägenheten så funkade inte strömmen, så fick leka elektriker ett tag, men sen funkade det så :P och nu ligger jag under en massa täcken och håller på att frysa ihjäl.. god natt
Kram S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0