tisdaag.

denna dag har faktiskt varit väldigt slappt, började halv 10 med religon och slutade den lektionen 11, sen är det slut för dagen haha, efter det gick jag ner på stan och försökte fixa min telefonjävel men den vägrade sammarbeta, hem till lägenheten och stensov hela eftermiddagen då jag inte mådde något bra. sen kom monica och plockade upp mig runt klockan 5 och då åkte vi ner på phonehouse igen och då uppdaterade vi telefonen och nu funkar allt som det ska, sen åkte vi ut till torvalla och hälsade på linnea och hennes små söta barn! drack te och surrade, rullade hemöver runt 7 och monica for te hammarn. jag fick upp och bytte om och gick en promenad med bra musik i öronen. efter 1 timmes promead så var  jag hemma och fick sällskap så jag gjorde iordning te och slog på en bra film. och nu ska jag snart ta och sussa, få se om det går då det är fullmåne ute..
Kram S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0