lista igen..

- Fyra frågor om förhållanden

är du singel? - japp

tror du på kärlek vid första ögonkastet ? - det skulle man kunna säga

hur många har du varit kär i? - 1

- Tio frågor om dig själv

namn? - sofia bergvall

när fyller du år? - 29 juni

några piercingar? - inga

vad har du på dig just nu? - träningsbyxorna, bh,troser,vitt linne och min vita foxtröja.

vilken årstid är bäst? - sommar

hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - när jag vaknar av mig själv och äter en god frukost tillsammans med dom jag tycker om.

vad tycker du mest om hos dig själv? - oj svår fråga.. kanske att jag bryr mig om mina vänner.

vad är du bra på? - om jag kunde säga det just precis nu så hade ni fått vetat det

vem älskar du mest på denna jorden? - min familj och mina vänner

sover du hellre själv än tillsammans med någon? - med någon!

- 10 frågor om dina vänner

vem vet allt om dig? - Monica och Malin.

vem är den roligaste av dina vänner? - haha monica.

vem är snyggast av dina vänner? - alla är  lika snygga på sina vis.

vem är den du helst har filmkväll med? - han.

vem av dina vänner är mest "evil"? - har ingen som är evil

- 10 Frågor om din familj

vem står dig närmast? - mamma

har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - ja verkligen

vem är farligast i din familj? - lisa.

vem ser roligast ut i din familj? - haha ska vara spik då.

vem är coolast? - pappsen

har ni något husdjur? - 3 hundar, 3 katter och en ponny.

vem har du mest gemensamt med? - oj frida kanske.

vem står för underhållningen? - jag.

vem sover du oftast med? - mamma

roligaste kvällen med familjen? - det måste nog vara på juldagen då hela familjen är samlad samt släckten.

 

10 frågor om idag

vad har du gjort idag? - denna dag ska vi inte prata om,

vad ska du göra nu? - dricka mitt te sen duscha och försöka sova.

har du gjort något dåligt idag? - blivit dåligt i min förkylning haha

vad har du ätit idag? - pulver.

har du duschat idag? - ska snart.

är du trött nu? - ja.

vad händer i morgon ? - skola och sen kommer monica in och vi ska väl käka eller nått.

går du i skolan? - ja men visst.

 

- ANNAT

Hur mår du just nu? skit, klen, svinont i halsen, feber.

Har du piercat dig? nej.

Är du hungrig nu? - inte ett dugg.

Vad är klockan nu just nu? - 22:15

Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - facebook, blogg.se, blocket.

TELEFON/MOBIL

Vem ringde dig senast? - mamma

Vem ringde du senast? - lisa

Vem sms:a till dig senast? - jonas

Vem sms:a du till senast? - jonas

 

- FAMILJ

Hur länge sen var det du träffa din morsa? - 6 timmar sedan

Hur länge sen var det du träffa din farsa? - igårkväll

- ÖVRIGT

Gillar du punk? - värsta som finns

Har du sminkat dig idag? - nej

 

MUSIK

Lyssnar du på musik just nu? - ja

Vilket är ditt favoritband/artist? olika.

Vad gillar du för musik? - allt mellan himmel och jord,

 

- KLÄDER

Har du fler än 4 linnen? - yes

Har du fler än 3 jeans? - yes

Har du fler än 5 tröjor? - yes

 

- SMINK OCH HÅR

Använder du mascara? - ja

Använder du wax? - nepp

Använder du ögonskugga? - händer ibland

Använder du kajal? - nej

Använder du hårspray? - ja ibland

Använder du volymspray? - nej

Andänder du mousse? - nej

Använder du deodorant? - klart.

Använder du skinspray? - nepp

Använder du parfym? - yes

Använder du läppglans/läppstift? - nej

Använder du brunkräm? - nej!

Använder du rouge? - nej

Uppsatt hår eller hängande? - olika.

plattar/lockar du håret varje dag? - plattar oftast.

Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - kändes ju ganska onödigt

 

KÄRLEK

Är du kär just nu? - typ ;)

Har du kysst någon idag? - nej

Har du ett förhållande? - nej

Är du romantisk? - beror väl på hur man ser det haha..

Vad hette din första flickvän/pojkvän? - haha minns inte, det var ju när man var liten och gick typ i 1.

Hur länge höll det? -

Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - förhållande

Har du varit tillsammans med två samtidigt? - haha nej?

Vem sov du senast bredvid? - finaste..

Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans?- haha ingen aning, morsan var väl nått på 20 och pappa 30.

Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - nej.

Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - vet inte.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0