dött..

bra dött på skrivning på denna blogg..
men iallafall så dom senaste dagarna så har jag gått i skola och sen blev det ju helg och det är ungefär samma gamla visa, åka en massa bil tills man lessnar på att vara ute på byn.
Men nått som har hänt denna helg är att det har varit inbrott hos några personer.. Fattar inte att folk inte kan bara låta andras saker bara vara, vilka jävla idioter det finns. Att dom ha mage till att göra inbrott och förstöra för andra bara för att dom inte har råd själv kanske och måste sno andras.. vilka jävla rikspuckon det finns. förbannade snarhyvlar.. aja nog om det. hoppas dom åker fast snart och får det straff dom förtjänar.
Idag så vaknade jag runt 9 och vid 10 kom monica, så vi tog ett träningspass och sen var jag och mamma ute med hästarna och lillsyrran så klart. men kunde bara rida en stund, har fått så jävla ont i ryggen sen en liten olycka...
Sen har dagen rullat på bara. nu blire te med trevligt sällskap.
Jag och mitt fina hjärta <3
Kram S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0