...

Här har det inte blivit mycket bloggande på dom senaste dagarna, men man kan säga såhär att i helgen så har jag varit med monica och tina på fredagen och sen i lördags så var jag med malin och ellinor. Bilarna har även fått på sig vinterdäckena, så nu känns det säkrare att köra hehe.  Sen så red jag båda hästarna och dom var jättefina som vanligt, sen var jag hos kusin och lekte med tyra, sen så var jag bara hemma tills det var dax att åka till stan, och vi fick åka med niklas och lillsyrran bor ju hos mig nu i veckan för hon har praktik i stan. haha det spelades dansband hela vägen in till stan och igårnatt så sjöng lisa dansband, hon som hatar dansband.
Idag så hade jag bara religon och vi gjorde inte så mycket, pratade mest haha, sen mötte jag upp syster på stan och hon käkade och jag kolla på.. efter det gick vi på åhlens och kikade och jag hittade en film som jag köpte, det blev IRON MAN 2, haha har fastnat för dom filmerna, dom är så jäkla bra tycker jag, längtar tills trean kommer.. :)
Sen gick jag hem och drog på mig träningskläderna och drog ut och sprang i 50 min. och sen somnade jag och sov tills lisa kom hem och nu så ska vi snart gå till kusin och hämta min påse. sen blir det nog lugnt resten av kvällen.
Kram S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0