onsdag.

Vaknade imorse av att mamma for runt som en galning fram och tillbaka.. Gjorde mig iordning och åkte med bussen till stan och gick till lägenheten med lite grejor och sen vidare till skolan, hade bara mentor idag för att på fotolektionen hade vi ingen lärare så vi fick jobba själva och eftersom jag var klar med mina bilder så gick jag hem efter en stund.
När jag kom hem till lägenheten så deckade jag på soffan på en gång och sov i två timmar. Drog ner en sväng på stan och mötte upp emma för och följde med henne då hon skulle käka, sen drog hon vidare och jag gick och mötte upp malin och hennes familj, vi gick och kikade lite på stan och jag köpte mig en skjorta från gina då ja hade presentkort där och sen blev det lite annat smått och gott. avslutade det hela med en fika på stan. Mysigt.
Sen när jag kom hem från stan så blev det till att dra på sig träningsklädera och drog ut och sprang en sväng.
Nu blir det till att städa lägenheten.
Kram S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0