ops.

här har det varit bra dött.. iallafall under dom senaste dagarna så har jag hunnit fått höstlov i onsdags, och sen på onsdags kväll så vart det utgång med klassen, vi tävlade om ett flak och när man kom dit så fick vi en uppgift och det var att samla ihop en massa grejor. och vi lyckades med det och vi vann även FLAKET!! så jävla underbart att ha det fixat till studenten!!
I torsdags så åkte jag hem till hammarn och sedan dess så har jag hunnit med en massa saker, i fredags så kom kusin johan som skulle bo här hos oss i helgen, alltid lika mysigt att träffa han då man inte gör det så ofta.. sen har helgen varit rellativt lugn, eller ja lugn och lugn kan jag väl inte påstå. har farit hit och dit och ränt en massa men sen så har det bara varit myshelg med underbara vänner. 

Börjar jobba imorgon och ska jobba hela lovet, börjar 5 imorgon så det blir till att lägga sig tidigt ikväll. även sen på dagen så åker vi till boda borg!



fina vän! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0