Ops.

här var det bra dött. Men det blir så när man inte har någonting speciellt att skriva om. Men måste erkänna att jag har sakna att blogga lite, inte för jag vet hur många som läser min blogg.
Under den senaste tiden som jag inte har bloggat så har jag hunnit börjat skolan, sista året nu, äntligen! Redan skolless. Så mina dagar ser ganska likadana ut, skola på dagarna, träna, och sen hem. haha.
Under helgerna så blir det mest till att köra en massa bil hit och dit och umgås med folk som alltid får en på bättre humör.
Vi har även fått hem vårat löpband och crosstraiener nu så nu är jag i full gång med att träna.
Skolan rullar på och har ganska slappt schema.
Idag började jag skolan klockan 10 med psykologi och sen historia i tre timmar.. Efter det så var jag och gymmade i 45 minuter. Sen så mötte jag upp emma på stan och vi gick och fikade på törnes, mötte även pernilla och moa där så vi fikade, drack en chailatte, finns inge godare. och nu under kvällen så har jag pluggat lite och fixat i lägenheten lite.
Och nu har jag nästan kommit tillbaka från en springtur. Kommer nu på när jag sitter här och skriver att jag inte har någon mjölk hemma och jag måste verkligen ha det till teet annars går det inte.. bara att klä på sig och gå och köpa..
Kram S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0