slappdag.

vaknade klockan sju imose av alarmet som ringde. Börjar egentligen klockan halv 10 men vi hade skolfoto 10 över 9 och klassen skulle samlas innan och vi skulle fixa några plojgrejor. haha inget mer om det. hade religon sen och den slutade runt 11. Och då var det slut för dagen. Ingen långdag direkt.
Gick ner på stan en sväng och fördrev tiden tills ja skulle ta halv 1 bussen hem. Åker hem varje tisdag för jag tränar  boxning i ammer.. Kom fram till hammarn runt 2 och gick till mamma och tog bilen av henne och mötte upp malin och vi for till krokvåg och hämtade transporten som mamma och frida ska ha ikväll då hon har hoppträning.  Sen under eftermiddagen så har jag uträttat en hel del ärenden, fick bland annat ett paket ifrån hästshoppen som jag beställde för ja vet inte hur länge sen. Och äntligen kom mina grejor som jag väntat på i en hel eveighet.
Under kvällen har ja försökt att fixa designen här på bloggen men det går inge vidare.. orkar inte hålla på att knåpa en massa med koderna längre idag. får ju spunk. Det får duga sålänge tills ja ids göra något annat.
sitter nu här och laddar upp inför ett hårt boxningspass.. ganska så peppad faktiskt.
Kram S
Mitt fina hjärta! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0