helgen

i fredags så var jag på hotellet med anneli,malin,pernilla och monica och vi käkade tacos. först och efter tacosen så åkte vi hem till monkan och dom började dricka lite, en annan var nykter som vanligt. se så runt 11 snåret åkte vi upp till hotellet igen och hade det trevligt och roligt. lite bravader men det får man räkna med. efter det så tog skjutsade jag ett gäng te gevåg och sen for ja ner på byn igen och for te gulldalen och drack kaffe och surra på en stund. sen tillbaka till gevåg för att hämta vildingarna. och for sedan till gulldalen där slogs det igång musik för fulla muggar och vildingarna var igång att dansa. for hem runt halv 5 snåret trött som en dåre.
Igår (lördag) så åkte jag och monica skoter ett tag och sen provade ja mina längdskidor och lyckas knäcka bindningen och vri om hela fotet.. men som tur var så fixade s det lite snabbt så nu kan ja åka idag hihi :)
Söndag idag alltså så sitter ja här med en kaffekopp i handen och ska snart fara till stallet och rida med emma :)
Kram S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0